.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظرسنجی انتخاباتی صدا و سیما
نتایج ناخوشایند بود ، منتشر نمی شود!
هر چند منابع سازمانی صدا و سیما اطلاعاتی از نتایج این نظرسنجی منتشر نکرده اند اما بر اساس اطلاعات به دست آمده، سید محمد خاتمی و محمود احمدی نژاد، دو نفر نخست این نظرسنجی هستند و سایر چهره های اصلاح طلب، اصولگرا و میانه رو که جزو کاندیداهای بالقوه هستند، با ...
نتایج ناخوشایند بود ، منتشر نمی شود!

موضوع نظرسنجی صورت گرفته توسط صدا و سیما، این روزها به بحث داغ محافل سیاسی و جناحی تبدیل شده است.

شنیده های خبرنگار عصرایران حاکی است چندی پیش سازمان صدا و سیما یک نظرسنجی سراسری درباره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در کل کشور انجام داده که نتایج آن برای برخی گروه های سیاسی، چندان خوشایند نبوده است.

گفته می شود این نظرسنجی به حدی گسترده بوده و در آن از نیروهای مجرب استفاده شده که حدود 2 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

هر چند منابع سازمانی صدا و سیما اطلاعاتی از نتایج این نظرسنجی منتشر نکرده اند اما بر اساس اطلاعات به دست آمده، سید محمد خاتمی و محمود احمدی نژاد، دو نفر نخست این نظرسنجی هستند و سایر چهره های اصلاح طلب، اصولگرا و میانه رو که جزو کاندیداهای بالقوه هستند، با فاصله زیادی پایین تر از این دو قرار دارند.
اما نکته جالب اینجاست که نتایج این نظرسنجی به دلیل آنکه با انتظارات برخی جناح ها همخوانی ندارد، انتشار نیافته و به احتمال قوی در آینده نیز منتشر نخواهد شد.
با این حال جریان هایی که از نتایج این نظرسنجی مطلع شده اند ، این روزها در صدد بازتعریف سیاست های انتخاباتی خود بر مبنای واقعیت های جاری افکار عمومی که در این نظرسنجی بازتاب داشته ، هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.